tirsdag den 22. december 2015

Dine forsvarsnoter

(noteret af Cecilie Lind i auditoriet, afskrevet og redigeret af Blogdahl)

-->
Vindrosen - vendekåben

Flå et stort brød op .

Hvem er jeg? hvem er bleg om næbbet: Jeg!

Slet og ret – flet og spræt – op – fisk

Glitterstaturanalyse

Uden-at-kny-realisme

På-nær-læser

Attitude: Kræekvilibrister

Kvinder med indmad

Prakke-på-løsning

Plottet er pletter for øjnene

Gå-på-modsprog

Skamlitteraturen

Så går man for meget og har for lange tånegle –
Smerte – og også det at flytte bjerge KONSTANT
Så hårdt – det giver vabler

En station (Memphis?) – en station foldes ud – papirklip?

Et juletræ er problemer – rødder er kappet – dog – den har en fod

Hvad er identitet? Hvem er frygtløs den frygtsomme hund?
Og hvem er jeg.  Og hvorfor så meget post. Breve, visitkort.
Komme til kort.

Du har: en krop, et indre, et ydre. MÅSKE har du også en pels.

Viljer, intention, linje, minion, Øjne - bryster

Stig Larsson: Autisterna Line K: Guitaristerne

Selvet konstitueres løbende – jeg løber for lidt

MYNDIG medspiller (MUMIE)
Så spag i min sarkofag

Et sund helt menneske der kan overleve i den sociale jungle, -
Lændeklæde – et selv, en elg, et gevir

Monumentale stilstand / mentale tilstand

Papfar/popmor det FALSKE selv savler
Social mobilitet - rulleskøjter

SØKO-logiske æg

NEONliberalistisk / Kong Kreons kvababbelser

Giddens er baby-kitten

Psykologer og sjakaler

Landbrugskultur – gråd og afgrøder –

Mit psykologiske landskab – mit månelandskab

Svind i spejlene

Nå, men min farfar er verdens bedste tingfinder og pusler planter

Hvad kan de nordiske lande bidrage med: Trolde!

Afhandlinger – afbagninger

Kan vi se Jessica Jones når vi kommer hjem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar