tirsdag den 13. januar 2015

Martin skal aflevere en afhandling lige om lidt, det skal vi alle

Martin Glaz Serup likes a link.
Lars Bukdahl - det er dig, er det ikke?!
 
(fr. 'funden genstand'), genstand, fx fra naturen eller hverdagslivet, der af en kunstner udstilles som kunstværk eller sættes ind i en kunstnerisk sammenhæng ...
www.denstoredanske.dk
  • Lars Bukdahl Jo, jeg fandt mig selv som et objekt allerede 14. august, 1968 og har være kunstfærdigt udstillet siden for menneskemængder af vekslende størrelse, til tider, fx lige nu (mit nu, ikke jeres), er jeg selv, såvidt jeg kan overskue, mit eneste publikum

  • Martin Glaz Serup Mon ikke NSA, PET, CIA og hvad de hedder allesammen også lytter med, MOSSAD, FSB, MI6, nu gør de ihvertfald - eller er det kun hvis vi taler om terror og tegningner og jøder og muslimer og bomber og den slags? Der sidder garanteret en konceptuel digter eller to på de kontorer og har meget spas...

  • Lars Bukdahl Det kan jeg slet ikke overskue, jeg er så rigeligt paranoid overfor mig selv: hvad fanden er jeg egentlig ude på?

  • Lars Bukdahl Og hvis jeg er nogen ting, er jeg en karikaturtegning af en turban i hårknude - ramt af en haglbyge af mandariner

  • Martin Glaz Serup SÅ - Lars - nu tror jeg vi fik rystet dem af os igen. Vi kan tale frit!

  • Martin Glaz Serup (ps. jeg spurgte indledningsvist om ikke det er dig der INDTALER ordet OBJET TROUVÉ på Encyklopæsiens hjemmeside, jeg kan godt se at det ikke fremgik klart - men er det ikke dig der gør det, det lyder som din stemme! Og det ville jo passe med dine tidlige digtbøger)

  • Lars Bukdahl Okay! Nu bliver jeg for alvor paranoid! Det har jeg aldrig gjort! Men det lyder grangiveligt som mig! De må have være inde og optage mig holde et Duchamp-foredrag i søvne!? Truly spooky!

  • Martin Glaz Serup Det ER sgu da dig!

  • Lars Bukdahl Jamenjamenjamendeterdetikke!

  • Martin Glaz Serup Okay, jeg tror dig så.

  • Lars Bukdahl Men jeg ved ikke om jeg tror mig

  • Lars Bukdahl This overspring was brought to you by the movie Spring Breakers

  • Martin Glaz Serup haha (indeed - den afhandling skriver jo sikkert sig selv imens...)

3 kommentarer:

  1. Skal aflevere i dag og er endnu IKKE klar....

    SvarSlet
  2. du har endnu tre kvarter. "luk øjnene og spring…".

    SvarSlet
  3. Tre år senere og forsinket: Tak Katia!

    SvarSlet