torsdag den 5. december 2013

Dyrene blæser i vinden. Hvilke?

Digterne får deres og vores stormisolation til at gå med zoologiske quizer, her 2 fra Faceboook (bliv venner med digterne og gæt med; BR's quiz nr. 1 er ovre)

Birgitte Krogsbøll:

ok, en gætteleg:

firbenede dyr, jeg har boet sammen med
gæt arten:

1) pip
2) finte
3) putte
4) bimse


Bjørn Rasmussen x 2:

ok gæt hvilke tre hunde jeg ikke har rørt ved og vind en præmie: titan. hunter. henriette. proudfood. klukki. pukki. aske. skjold. skam. fiske. milé. moa.
 

gæt fem heste jeg ikke har rørt ved og vind en præmie:
bodil. argentan. magna. jill. jason. jasper. sputnik. piaf. pretty. dagmar. bianca. berta. rachel. girlen. coco. chagal. fimse. lotte. mulle. dustin. sebastian. ringo. rabundus. titan. laban. nadja. silas. pimpi. castro. lalani. adelaide. smokey. mobbe. momo. herbalife. hamsun. dosmer. doolittle. shaka loveless.

2 kommentarer:

  1. Jeg gætter på alle hestene. Jeg skal jo ikke gætte dem han HAR rørt, så de fem han ikke har rørt må jo være imellem dem.
    Hvad har jeg vundet?

    SvarSlet
  2. min blev ikke gættet færdig, så nu har quizkomiteen lagt løsningen ud

    SvarSlet