søndag den 2. september 2012

Drømte mig en kritiker i nat

Han hedder Nicklas Freisleben Lund, og jeg har aldrig hørt om ham før, og jo af den gode grund, at jeg drømte ham i nat, og i Politiken anmelder han Cecilie Linds viljefast (viljefest skrev jeg først) forhvirvlede debutbog Dughærget pupil accelererer tusmørke til de 5 hjerter, den som mindstemål skal have, og siger klogt sansede ting om de ømt og lumsk undvigende tekster - Kamilla Löfström, som jeg ikke har drømt, hun findes absolut verificerbart som en yndlingskritiker, er lige så glad for at være glad for bogen og lige så god til at være begge dele i sin anmeldelse i Information, og det glæder mig også, groft godartet, inden jeg atter falder i kritisk søvn.

2 kommentarer:

  1. niklas freisleben lund har blandt på et tidspunkt været med i redaktionen for Trappe Tusind. Og jeg skal nok lade være med at linke og spamme og reklamere for meget men man kan fx google trappe tusind og se hvad der sker hej

    SvarSlet
  2. Cecilie Lind debuterede da allerede i 2010 med "Ulven åd min eyeliner" på forlaget OVBIDAT.

    SvarSlet