mandag den 10. september 2012

Do you Lilke To Read? (JA)


Apropos Olgas blogpost om sci-fi-romaner, hun gerne vil eje og læse, hvad så med de 6 omhyggeligt fremmanede, fantastisk forjættende sci fi/ fantasy-ungdomsbøger, som den ene af de to 12-råige hovedpersoner i Wes Andersons detajle-deliriske og -rørende mesterværk (det er mine 6 stjerner, der optræder i alle annoncerne; aldrig er jeg blevet citeret så spektakulært (for noget jeg ikke har sagt, men kun bestjernet)) Moonrise Kingdom, Suzy, har med i sin kuffert, da hun stikker af hjemmefra, og som jeg umuligt kan eje eller læse, da de for fanden er fiktive; Anderson har udsendt en lille, forunderlig sær-video, hvor filmens fortæller, Bob Balaban, præsenterer bøgerne, og Suzy læser deres indledninger op, og mere får vi hårdt nok ikke, aldrig nogensinde, og hvor ville jeg forfærdeligt gerne læse i det mindste Disappearance of the 6th Grade:

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar