fredag den 9. september 2011

Jeg er for en gangs skyld udsolgt!

Sikke dog en trist og træls måde at fortælle mig en god nyhed på: En bog, jeg har skrevet, er - efter 7 år, men uden at have været på udsalg - udsolgt! Må jeg for fanden og Dansklærerforeningen da have lov til at være glade for det!?

Kære Lars Bukdahl

Jeg skriver til dig for at fortælle dig at Dansklærerforeningens Forlag ikke agter at genoptrykke din billedroman Mars er for tabere, der udkom i 2004. Bogen er p.t. udsolgt.

Såfremt forlaget på et tidspunkt beslutter sig for at lave i-bøger (til brug i undervisningen) eller e-bøger (til det private marked) ud af serien, vil jeg henvende mig til dig igen [men aldrig, aldrig for at genoptrykke bogen, selvom horder af børn vandrer i fakkeltog til Rathsacksvej].

Med venlig hilsen

Xxxxx Xxxxxxx

Dansklærerforeningens Forlag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar