torsdag den 15. oktober 2015

QUIZ! Mon I ved, hvilken roman jeg håber på, at Linea taler om

i denne Facebook-opdatering (+ kommentar):

ugh, anmelderissues: når du er rigtigt rigtigt urutineret med at give noget kniven og ved det bliver grimt&messy med dine rystende hænder og ondt i maven fordi du egentlig helst vil være flink but you've gone too far to turn back now --------
Linea Maja
Linea Maja Haha, lol især fordi det ligner at det ved et uheld er manden bagved der får et sværd i øjet, så galt må det gerne ikke gå"

- jeg tror, det er den roman, jeg lige har stridt mig igennem, men ikke skal anmelde, første gang jeg ikke skal anmelde en bog af denne forfatter, hvis bøger jeg har anmeldt dårligere og dårligere, siden jeg anmeldte hans første bog, der stadigvæk er en fandens god bog, fortumlet begejstret; og jeg tror, jeg frygtede, at han faktisk havde oppet sig denne gang rundt, frygtet, fordi jeg virkelig gerne ville have givet forfattere en god anmeldelse, så meget holder jeg stadig af den første bog, lige meget hvor elendigt forfatteren siden er nået frem til at skrive (og opføre sig); og der er da også hen mod slutningen en halvanden side, der beskriver en pistol, der holder en vis intensitet nogenlunde, men det er halvannden side ud af 384 sider, som er så grusomt for mange siders deprimerende temperamentsløs og uinspireret og selvkitschende - i forhold til den første bog for 18 år siden og dens fantastisk hidsigt og utålmodigt brandoriginale - prosa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar