lørdag den 31. oktober 2015

Førsteflyttemand

søger gloriepudsende anden-,-tredje-, fjerde, femteflyttemænd:

Det er fedt nok at være first mover på (GODE) eksklusive og skæve og umulige bøger, men DEREFTER skal andre jo helst tage over, og husk, anmelderkolleger, i behøver ikke tage jeres litteraturredaktøres manglende viden og overblik ad notam, I kan og skal løbe ham over ende, med andre ord: Jeg forventer i de kommende måndender INDTIL FLERE anmeldelser af:

Bo Reinholdt: Almester, Spring (WA-anmeldt forrige uge)

Sigrún Gudbrandsdóttir: Sisimka, Toves (galleri som forlag, fremgik ikke af min som anmeldelse forklædte sci-fi-Blæksprutte i går)

Mikkel Thykier: Skyggerne er kun flygtige og solen et spind i skyerne / Lyspunkter, Antipyrine (som jeg ved Tue Andersen Nexø har modtaget et eksemplar, så den anmeldelse er forhåbentlig uundgåelig! - WA-anmeldt i gåt)

(titler som jeg endnu ikke moveret mig på, og hvor andre ergo, eftersom INGEN har moveret sig, kan komme først:

Knud Steffen Nielsen: Derfor står jeg frem nu. Werkstatt

Christian Schmidt Rasmussen: Ængstelsen, egen kopimaksine

Bue P. Peitersen: omnomnom, eget forlag

Monia Sander: Dominique, Korridor)

Kom i gang, eller I er ikke gangsters!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar