søndag den 26. juli 2015

Ingen savn på savn undtagen her

Folk savner hele tiden nogkle bøger, som de savner, og fx savner Peder Frederik Jensens og Klaus Rothstein nogle såkaldte (med sjovt nok Niels Lyngsøs ord for sin electronica-inspirerede, lidet avislæsende 90'er-poesi) verdensvendte bøger - KR i WA i fredags:

"Desværre fik jeg ikke Banedanmark til anmeldelse. Det gjorde kollega Bukdahl, som mildest talt ikke brød sig om bogen. Jeg undrer mig stadig over hvorfor, men sådan er der så meget i vores virkefelt, hvor intet er objektivt. Og måske kan jeg bare godt lide Peder Frederik Jensen, fordi også jeg kan gå rundt og savne danske bud på den ”verdensvendte litteratur”, som han efterlyste i et essays og i interviews i forsommeren."

DE ENESTE BØGER 
JEG SAVNER 
ER DEM 
JEG IKKE VED 
JEG SAVNEDE 
FØR JEG LÆSER DEM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar