fredag den 15. juni 2012

White Girl Gone Wild

Når både Tue Nexø og jeg i henholdsvis Information og WA Bøger, med citat af samme tekst og parallel Ejersbo-disning og genrebetegnelses-skepsis, liker Christina Hagens White Girl, må det jo være objektivt sandt, at det er en god bog, ikke sandt!?

Og Hagen har allerede (under sit dæknavn, hermed røbet, C Privat) liket Tues anmeldelse på Facebook med disse White Girly ord:

Saa fuck den glad jeg er for den laesning og den anmeldelse i den avis Information!

Men åh, hvor er min underrubrik blevet mutileret, den skal lyde sådan her, fordi det er sådan, det er:

Christina Hagen optimerer vrængende hvide turisters klagesange over uforskammede indfødte, sådan rækker man labyrintisk tunge af alle!

Nu skal bogen bare have nogle flere lige så rundtosset positive anmeldelser og sælge helt utroligt, så er den i al sin forrygende fremmedgørelse hjemme!

2 kommentarer:

  1. Men WA er ikke kommet til min hoveddør i dag! Jeg vil læse hvad du skriver! Kan du ikke copy-paste den her i kommentarfeltet! Kh Kh

    SvarSlet
  2. Række tunge ad én!!!

    SvarSlet