tirsdag den 22. maj 2012

I dag promenerer Blogdahl prominent

Jeg svigter i dag Blogdahl til fordel for Promenaden, som jeg har skrevet en pligtskyldigt promenerende blogpost om og til, som jeg læser op i aften i LiteraturHaus, før den, formoder jeg, senere havner på selve den kollektive slowmotion-blog:

PROMENADEN LIVE
    • Today
    • 8:00pm
       

  • THOMAS BOBERG - LENE ASP - TUE ANDERSEN NEXØ - LARS BUKDAHL - NIELS FRANK - MARTIN GLAZ SERUP - TORBEN MADSEN - PIA JUUL - KAMILLA LÖFSTRÖM

    Det omdiskuterede og succesfulde litterære blogkollektiv bevæger sig nu ud fra cyberspace, og fortsætter den hæmningsløse og ærlige litterære debat på scenen i LiteraturHaus! Ovenstående eksklusive håndfuld promenister vil skabe en debat om PROMENADEN og kritisere og præsentere den litteratur de læser og skriver i øjeblikket.

    Pia Juul og Martin Glaz Serup vil blandt andet læse op fra endnu ikke publicerede tekster.

    På PROMENADEN mangfoldiggøres de hede debatter gennem kommentarfelterne, og dette koncept skal ligeledes komme til udtryk når bloggen går live, så publikum skal endelig blande sig og give sit besyv med.
     
    Vel mødt!

6 kommentarer:

  1. Må man ikke se dit verbale indlæg på bloggen, please?

    SvarSlet
  2. Det burde dukke op på Promenaden engang senere i dag, og Blogdahhl-læserne har min tilladelse til denne ene dag at dyrke en anden blog.

    SvarSlet
  3. Var du opponenten i selskabet?

    SvarSlet
  4. Ja, sammen med Tue Nexø og flagellanten Niels Frank.

    SvarSlet
  5. Flagellanten Niels Frank, ha ha...

    SvarSlet