tirsdag den 12. marts 2013

Vindstille Z-maskine

Jeg skulle låne 5 bind med Storm P.-maskiner på Hovedbiblioteket og faldt i staver over mulighederne på skærmen ved lånemaskinen:

LÅN
STATUS
FORNY ALT
TIL AFHENTNING

Jeg var meget fristet af de to sidste muligheder, at forny simplethen alt og helt enkelt bare blive afhentet, men trykkede på LÅN og blev så beordret til at lægge alle mine bøger i 1 bunke på maskinen (tidligere havde børnebibliotekaren CHIPPET!? de 3 bind, hun havde hentet i magasinet (hvor de bøger, jeg skal låne, altid ligger; kunne jeg ikke få et særligt magasin-lånekort med adgang til en særlig magasin-indgang? - det ville også være lettere for alle de bibliotekarer, jeg hele tiden sender af sted ned ad trapperne)) og Hokus Pokus! registreredes de 4 opfindelses-bøger på 1 gang, men ikke den 5., som jeg havde et forfærdeligt besvær med at identificere, fordi alle bøgerne hed noget med Storm P. og maskiner, hvilket tilsammen tog mere tid, end det ville have gjort at scanne dem hver for sig, den maskine kunne Storm have konstrueret kompleksere effektivere!

Foto af værk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar