fredag den 13. januar 2017

Smuk opdateringssekvens


Alle vil være,
bare ikke
sammen.
Ud i klitterne
og le.

Björn: mor jeg syns du er en god lærer
mig: ja. eller.. hvorfor syns du det?
B: jeg syns det lød sjovt det med at I allesammen sku sove sammen og så lege at I var heste når I vågnede…
(øhm skriveøvelsen “en morgen da jeg vågnede efter urolige drømme fandt jeg mig i sengen forvandlet til en hest….” forvandlet under mit fravær i min 7-åriges hoved)
#hvadmorlavernårhunerpåHestrup #hvilkeskriveøvelserlaverIellersMor?

jeg ejer ikke en tone
men kan høre en
der går og griner
og følger lyden
hen til en krukke og noget guld
det er længe siden at jeg h ar nydt så meget
men nu er græsset blevet vådt
jeg har bare fødder
og der er langt tilbage
til hvor jeg nu bor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar