mandag den 15. oktober 2012

David L taler stadig show (og Anna K synger kop)

Jeg har haft fortrængt, at The Late Show with David Letterman stadig sender 4 gange om ugen, fordi der ikke har været TV2 Zulu på mit fjernsyn i lange tider, og jeg synes, det er vildt utilfredsstillende bare at se små SNIPPER på hjemmesiden, og så pludselig forleden befandt jeg mig i en anden lejlighed med et andet fjernsyn og zappede mig helt tilfældigt frem til begyndelsen på et show, der selvfølgelig viste sig at være perfekt overordentligt underholdende og havde sit semisublime højdepunkt i skuespillerinden (bl.a. Up in the Air) Anna Kendricks virtuose sang-plus-kop-håndtering, sådan skal I skrive digte, Hvedekornsaspiranter, men nu er jeg for fanden atter hooked med ingen fast Zulu-adgang, fordømt:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar