torsdag den 23. september 2010

Tillykke til hvem?

Tillykke til Ib Michael med, at jeg ikke skal anmelde hans nye roman Orbit!

Tillykke til Katrine Guldager med, at jeg skal anmelde hendes nye roman Ulven!

Tillykke til Ib Michael med, at jeg ikke skal anmelde hans nye roman Orbit!

Tillykke til Kristian Ditlev Jensen med, at jeg skal anmelde hans nye roman, der ikke er en kriminalroman, selvom den handler om en død sort luder og en lingvistisk detektiv, Opstigende skorpion!

Tillykke til Ib Michael med, at jeg ikke skal anmelde hans nye roman Orbit, der er "en grænseløst fantasifuld og hæsblæsende historie om kærlighed og rejser i tid og rum. En svimlende roman, der vil tage dig steder hen, hvor du aldrig har været før."

Men hvorfor ikke tillykke til mig med, at jeg skal anmelde Storm P.s surrealistiske breve?

1 kommentar:

  1. Den sure realist Storm P

    Glæder mig til at læse

    SvarSlet