fredag den 28. februar 2014

Generations-jon'er og -aversioner

(i forlængelse af Olga Ravns-ikke-manifest)

i fremtiden er min ambition at være bannerføre for 'generation sut mine digitale boller med dine litterære begreber som ikke vil noget i verden' eller noget 

min pave ringede, han er i thailand: må jeg tale med generation trut? øh hvad? må jeg tale lidt med generation pu ha? øh hvem? generation okkedog, generation fiskeforhud, kan jeg få lov at tale med generation klejnsmed? jeg hedder bjørn. ja du hedder generation hvalpehelvede, du hedder lille generation kolesterolmagnet. er der sjov i thailand? jeg er på vilhelmsborg kro med generation fismæså, jeg er i uganda med generation bøsseøren, jeg har trykket modtager betaler, farvel.
 
Så tilhører jeg Generation Uetik? Øhhh???

1 kommentar:

  1. jeg har ikke læst olgas tekst i informeren endnu. det havde jeg heller ikke da jeg skrev den update jeg skrev. bare lige hvis nu nogen gik med stirrende øjne og klappende indadvendte sko og spekulerede på noget i den stil

    SvarSlet