tirsdag den 7. maj 2013

Nonsensradio 2 (og 1 Caspargruk)

Jeg vender tilbage til Radio 24syvs kulturprogram AK24syv i aften ved ca. 18:30-tiden, hvor jeg skal QUIZZES i, hvem der har skrevet tre nye nonsensdigte, som jeg fik udleveret i går, 1 er nyskrevet af Klaus Rifbjerg (i forlængelse af de 2 1/2 lyddigte i hans nye bog, som jeg radiotalte om og ud fra sidste tirsdag), 1 er nyskrevet af 1 af følgende digtere: Blendstrup, Adolphsen, Frost (gedigen nonsensdigter dér til sidst i Skønvirke jo), Tafdrup, Aidt, Ravn, Andkjær, Mostrup, Thomsen (I wish), Laugesen, Søndergaard, Nordbrandt, Skinnebach og 1 er nyskrevet af "ukendt Amatør" - jeg publicerer de 3 digte her på bloggen i morgen (hvis quizzen altså ikke har været totalt ydmygende), men mon det ikke går, at jeg her afslører 1 ord fra hver tekst, hvis I nu lover ikke at gætte med, det skulle nødigt hedde sig, at jeg forsøgte at snyde med meningsløsheden:

burle

somle

norob

- og så kidnappede Caspar Eric i går AK24syvs Facebookside, hvilket foldede sig ud som en hel lille, eksemplarisk opdaterings-encyklopædi, her 1 stk. , sent i strømmen, med egenkommentar:

hvis internetbogstaver var dollars så var jeg nok ikke milliardær men jeg havde alligevel ok mange dollars eller noget
Like · ·

Ingen kommentarer:

Send en kommentar