lørdag den 9. april 2011

Konkret vejrrapport som allegorisk mødereferat

Hold kæft et dramatisk blæsevejr i går: Da jeg kæmpede mig tilbage gennem gården efter at have stillet min cykel, slap to affaldscontainere fri af deres indelukke og jagede frem mod mig i rasende fart, på falderebet sprang jeg til siden, den ene container ramte frontalt en bil og tippede over ende, den anden nedlagde brutalt en cykel!

NÆSTEN lige så dramatisk som Kritikerlavets generalforsamling i forgårs:

BRANDTALER!
UDVANDRING!
AFSTEMNING!
RESOLUTION (se dagspressen en af de nærmeste dage)!

Og det skyldtes IKKE, skynder kasseren sig at understrege, driftsunderskuddet på 1082,24 kr. (forårsaget af sen afsendelse af girokort) ...

1 kommentar:

  1. Kan forestille mig, at forslaget om at boycotte Ib Michaels bøger virkelig var noget, der fyrede op under temperamenterne.

    SvarSlet