onsdag den 3. juli 2013

Impro-bingo, 1. forsøg (OG POESI)

Majse Njor havde kun en liste med ord til sin Ordbingo på Roskildes Forfatteriet, og så havde hun inviteret Jens B (der sammen med mig stod for en omgang REEL ordbingo - tekster med ord i! - i mandags), og ideen var meget god: at Jens på stedet skulle inkorporere allerede oplistede bingo-ord i allerede skrevne Luskefisefortællinger, og det gjorde han så også bravt og mere eller mindre elegant men, men, men, så skulle Majse jo ikke have fortalt ordet til publikum først, vel? Hun skulle bare have hvisket ordet til Jens, så de blev hørt I og ikke udenfor teksten, ikke?

Min første bingoanmeldelse!

Og i Hvedekorns-halvtimen - der blev til så godt som en Hvedekorn-time, fordi Signe Gjessing først dukkede op under Jakob Slebsagers oplæsning, ved indgang VEST (i stedet for Øst), som en rød forlagsbil så blev sendt af sted til, og da jeg efter Caspar Erics oplæsning nærmede mig slutningen på min XTRA-oplæsning af den af Signe fundne guide til afmontering af himlen i en Opel Vectra i Hvedekorn 2, 2013, sprang hun ud af bilen og BUKKEDE - var poesien 3 x afsindigt udsøgt poetisk (og var den x 1 gang til i Cecilie Linds oplæsning af sig selv og Christel W lige bagefter, JA!)



Jakob! Læser fra et gammelt (= sidste) nummer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar