onsdag den 28. november 2012

Jeg assisterer en assistent i positiv litterær nudgen

I - af alle steder - Bog&Idé i ødemarken Fields anbefaler en ung, kvindelig boghandlerassistent Kristian Bang Foss' nådesløst læseværdige roman Døden kører Audi (som sgu snart må blive nomineret til noget litteraturprishejs, på fredag skal vi fx diskuterer nomineringer til WA's litteraturpris, men først til januar til Kritikerprisen ...) til en rådvild midaldrende (hvilket sagtens kan betyde yngre end mig, fortæller jeg gysende mig selv) herre, der skal finde en samtidig dansk litterær julegave til sine kone: det kan godt være, at den ikke er blevet så omtalt, men hun har selv læst den, og den er virkelig god. Ja, kan jeg så ikke lade være med at indskyde, det er den virkelig, og salget er hjemme, og mindst 1 juletræ skal ikke skamme sig 24. december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar