torsdag den 24. september 2015

Tilfældigt opslag (vinder det popslag)

side 46-47:

ham
at udskifte

som slange som GIRL
slagne hylster: kjole af
hør
hvor der pippes in the
HEADquarter udgår alt
vigtigt kommer på
bordet på
banen løber
jeg nøgent og
frit formuleret:
shy er force

nedslået og koket in space

bare ladt tilbage med

hum dig

kid

useriøse patient, pik af og
gå ud
med
skraldet

jeg

tager det gerne

på mig at

dufte roser fri af æggende, æggende

nektar

//

tardarhhh vi præsenterer for bier:

BLOMSTER

og der er straks, en, succes, STRÅLENDE!
at koble

trailer på
krog jeg går efter orm
at halvere til
to
minutter
så skal jeg være der

hårdkogt
og afkrævet mit ypperste, hvilket, sikkert, vil sige, sekret og
ordentlig

opførsel

hører steder hjemme at

ingen skal skænde mit
hjerte
til
pop op som et vindue i skrud, og om det vil sige

GARDIN
hvem ved, jeg
ved

at det tynger at tænke på det jeg gjorde da jeg ikke længere
orkede at holde styr på mine
tanker

løb tør for tråd

simpelthen og

Ingen kommentarer:

Send en kommentar