tirsdag den 13. november 2012

Peter Laugesen er ikke aflyst

men det er desværre pga. for miserabel tilmedling - JA, DET ER JER, HALVHJERTEDE (FREM FOR HALDHJERTEDE) FANS, JEG TALER TIL - 1-dags-seminaret for ham på Hald Hovedgaard fredag 23. november med mig og Stefan Kjerkegaard og Asger Schnack og Ham Hundeløse Selv som planlagte medvirkende, fejr ham straks med en læsning i jeres - JA JERES! - gøende lænestol i stedet - FOR AT HAVE VÆRET PÅ PLETTEN!

Og eksperiment: kan man straks finde et fremragende Peter-digt på nettet:

JA! man kan:

   Lad os drukke
      den apokalypso
        blå
   lad os floppe
      til der
kommer stjerner
        på
  Lad os hoppe
        den hypno
           til alle
             de grå
        skimler
         vrimler
            på himlen

7 kommentarer:

  1. Jamen UNDSKYLD for faen. Pengene gik til Manifest 2083 af Lollike på Katapult...og nu står den på havregryn resten af måneden (igen)

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk: IKKEUNDSKYLD!
      Jeg køber, som en af...hvad?...vel max 300 personer, Laugesens bøger.
      Derudover er Lollike en de vigtigste nulevende dramatikere; så ingen vaklen i prioriteterne her, ej heller dårlig samvittighed.

      Slet
    2. Og med prioritet mener jeg:
      Lollike til enhver tid.

      Læs mere dramatik, eder poesilæsere!

      Retfærdigvis, m.h.t. Manifest 2083, skal den Reumertbelønnede skuespiller Olaf Højgaard også krediteres som idébagmand/medudvikler af forestillingen.

      Slet
  2. Jeg tør ikke sige mit navn14. november 2012 kl. 09.24

    Tak for den fortjente opsang. Selvfølgelig er det for galt. Men for os med familieforpligtelser kan det være svært at melde sig til sådan noget så langt væk fra Kbh. Det var det for mig.
    Håber noget lignende lykkes en anden gang!

    SvarSlet
  3. Tager straks en Laugesen-bog med over i sofaen, om forladelse.

    SvarSlet
  4. Nogle gange er det København, der er langt væk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt sagt, Peter. Så langt som til Amerika...

      Slet