søndag den 29. juli 2012

Poeten H som blog-pioner

Eller rettere: 6512-skriveren som caspareric-epigon (tror, det er Line Knutzons udgave af romanen, han taler om, og så hænger alt sådan cirkus sammen):  

jeg kigger ikke på skærmen. jeg kigger på tasteturet. 
mest på t og ggggg som ligger nedde under t’et som 
jeg bruger meget isør ertgedfdds lige her 
ewfdsvefswfwefseerrgreergrtreghr kørerr det meget 
min højre hand klører ikke meget rammer tit bare 
mmmmmmmm et hov hvorfor stoppede mhejusikken 
shit den skal loade heheheheheheheeh ok passer måske ok. 
jeg askal også pisse vildt meget. 6512 . per højholt. 
lone nikolajsen om idioter. .den læste jeg faktisk 
altså 6512 første gang i hel smadret familie udgave 
på istedgade. og elsker den til stadighed. at udgive og samle 
og orkestrrerererer hele denne her blog lidt 6512 agtig. 
ku være sweet. men har aldrig værert meningen 
den loader slet ikke . nå fuck jeg pisser så ser vi på det 
eller jeg gør og så kan du se på det gennem mine øjne. 
eller fingerspidser lol.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar