torsdag den 26. april 2012

Elefantsnot i Storm-vejr

Jeg tager om lidt op til Storm P.-museet for at sætte de mange hundreder af tegninger, jeg under titlen "Tvangsinspireret totalhvirvel" har udvalgt, op på mine fire vægge (+ forhåbentlig loftet - og øv, hvorfor må jeg ikke få en stige, men kun en skammel!?) til udstillingen "First Class!", der åbner på tirsdag i det topmoderniserede museum (tak, døde Mærsk!), og jeg er frygtelig spændt på, om der er for beskedent få eller lige præcis for kaotisk mange, som planen er; jeg har på forhånd intet overblik, og det føler jeg mig tryg ved (og jeg er nabo til Per Kirkeby! som jeg er meget angst for at konkurrere så direkte med!). Her er en af tegningerne og en teaser på video og én til tegning og en trailer på video og en tredje tegning:





 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar