onsdag den 3. oktober 2018

Gasolinerindring diskuteret, præciseret

Under opdatering med Rabaldertstræde-link (I aften er der stille i Rabalderstræde)
 
Dorte Bukdahl Kan du huske, da vi var til Gasolinkoncert i Vejlby-Risskov-hallen i 1977? Jeg var mest til ABBA dengang - så jeg fik en pose flødebolsjer og sad og surmulede med den i et fjernt hjørne af hallen, mens du og vores far og mor nød koncerten 😊
Lars Bukdahl
Lars Bukdahl JA! Men vi var der ikke med egen mor og far, men med din klassekammerat Stefan og vist kun hans far, ikke hans mor, og Kim var i sin grønne kedeldragt, og det er måske den koncertoplevelse, den begivenhed overhovedet, jeg har pralet mest med (mere end at have set Godot med Steve Martin og Robin Williams)
 
Dorte Bukdahl
Dorte Bukdahl nåh - det kunne jeg slet ikke huske. Kan du Stefan Nicolaisen?
 
Stefan Nicolaisen
Stefan Nicolaisen
jeg kan huske Lars og jeg var der, men ikke om der var voksne med. Kan du huske det far John 
 
Lars Bukdahl
Lars Bukdahl svimmelt ekkorum down memory lane her - Hej Stefan og Stefans far!
Dorte Bukdahl
Dorte Bukdahl Ja, hej til jer begge!
John Nicolaisen
John Nicolaisen ·
Ja Lise og jeg var også med, han sluttede med:"Dejlig er jorden"
Hilsen John
 
Lars Bukdahl
Lars Bukdahl Mysteriet løst! Smukt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar