søndag den 3. juli 2016

En smuldrende mur af gratis mursten

Som papirbog har Rasmus halling Nielsen i år (foreløbig) kun udgivet 1 enkelt værk: det 63 korte og slanke langdigt OGSÅ, som jeg behørigt har anmeldelsesrost i en papiravis.

Dertil kommer imidlertid indtil flere digitale, mere el mindre monstrøse publikationer, linket til på Facebook og hans nye (der har være tre fire stykker mellem år og dag) blog tysnatysnamonad ; jeg har optalt 5, hvoraf jeg har skaffet mig adgang til de 3 (jeg er eller rettere min computer (er der forskel?) er virkelig ikke venner med dropbox):

1. HENAANDE FÆRDIG, 405 sider, delvist læst af mig


Rasmus Halling Nielsen uploaded a file in the group: KNIVSTIKKER.
May 11 ·
Portable Document Format

- hierarkier af gentagelser, uddrag, uigenkendeligt pdf-copy/pastet):

"19. VÆBNEDE IRAKISKE KRÆFTER det kan ikke være rigtigt det kan ikke være rigtigt stop nu stop nu
det kan ikke være rigtigt det kan ikke være rigtigt stop nu stop nu det kan ikke være rigtigt det kan ikke være rigtigt stop nu stop nu det kan ikke være rigtigt det kan ikke være rigtigt stop nu stop nu

20. IRAKISKE UDTALELSE & MEDIA

21. FANGEMISHANDLING fælde dom mishandling sommerregn svanehals stop nu svanehals sommerregn

22. weapon kontrol
23. cost of war
24. intelligence failure 25. permanent basing
find nude you can kill find nude when you are afraid and
find them and hunt them down and kill
you and send them earth when coldest when
the danger lurking on coloured nips confetti around medal
shine dog in the cripple lam
shine knuckles of another person's dentition
find nude you must kill find nude you must kill very fast
pull din knife
your human drag din knife
with knivstikker weapon attracts you something der in the dark similar slam from a sewer in head
kill all
kill all
how does it out for you now
when located there with all your sölle
excuses of life
can you so not writing en sms to support
stot the little petition ser i draw
instead life
ser i just characters on message
writing i draw in a random order
cover for
good luck
and gor mig afraid archive index
1. summaries
2. military ops & forces 3. old military ops & forces
(2002-2005)
4. the surge

 2. Udvalg (ulæst, uhentet af mig)
3. MEDIÆVALIA # 1, (kun) 122 sider, læst helt, link HER

1 stort ORD og 'OG' pr. side (ligner her og dér (af og'erne) afbrudte sætninger/linjer), uigenkendeligt pdf-copy/pastet uddrag: 


ANTIQU

ATED

OG

ROLLE.

OG

MEN

OG

HVIS

 OG

4. ARRANGEMENT, 312 sider, delvist læst, link HER, 
massiv tekstmasse inficeret af (gentagne) nonsens-besmittede ord, uigenkendeligt PDF-copy/pastet uddrag:
GLAD SINDSSYGE SOL V
&
AELIG
;
K SOL SINDSSYG
V
&
AELIG
;
K SOL SINDSSYG T
&
AELIG
;
NKER LIGGER I DIN
SENG OG BLIVER MEGET
BANGE MEN HUSK GA
MLE
DAGE SMADR
EDE DAGE OG INGEN HJ
EMME I ER
BL
&
ARING
;
&
OSLASH
;
JNE OG EN STEN MED B
L
&
ARING
;
ELLER BRUNE
&
OSLASH
;
JNE ER JEG V
&
AELIG
;
LTEDE
RUNDT
,
SOLBRILLERNE I DET T
IDLIGE UD OVER ET
TR
&
AELIG
;
MED POTERNE
,
FORREST
,
NYE DANSER
OMKRING SPRINGER OP
AF LAGKAGEN OG R
&
ARING
;
BE
R
SIT FRA OVEN OG ST
OPPER TRE METER FRA
JORDEN
.
HAN AND YOU YOU ARE
MAY AND AND AND ONE
ONE
ONE DIREKTE MOD SYDA
FRIKA I H
&
ARING
;
BET OM AT EN
MAND SEJLER FORBI I
EN KANO
.
HAN F
&
ARING
;

5. (titel? på bloggen blot markeret  med "udgivelse), ulæs og ufundet af mig, dette er adressen:  
https://www.dropbox.com/s/a5ke5n7tf7g9pwb/mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.zip?dl=0

- og dette værk er der vistnok kun forside og titel på, men lovende ser det ud, og måske skal det endda på papir:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar