torsdag den 5. april 2018

3 gl. HH-drømme

- mens jeg venter (lå kopieret og udprintet i plastikchartek)  -

Fra Ildfisken 2002

"NAJA MARIE AIDT

Naja Marie Aidt hed i virkeligheden Addám, og nu ville hun insistere på det via trykstregen. "

Fra Apparatur 2003

"Sonny

Om formiddagen havde Den Gode Avantgarde kasseret mig. To timer senere blev jeg skudt af Sonny fra Robinson-ekspeditionen. Jeg havde ellers forskanset mig i mit kolonihavehus til 40.000 kroner, men da jeg undtagelsesvis trådte ud for at få en mundfuld frisk luft, vendte Sonny sig mod med sin riffel, what a relief. "

Fra Litteratursiden 2008

"Drøm
23. september 2008

Min mor ringer på mine vegne til Danske Bank for at få dem til at skaffe mig en bolig. det skylder I kunsten, siger hun. Jeg sidder ved siden af og kigger den anden vej. Jeg er jo slet ikke interesseret i et lille hus på en endnu mindre ø.

Skrevet af helle : 9:14"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar