tirsdag den 27. maj 2014

Blind tekst-passager anholdt og eksorteret ud af tidsskriftsmanus

-->
Ked af sitret mule, må må må jeg æde en klartone, dit, nej mit diadem dæmrer for dig en dånehat, haha, der er kønne fugle og de lyver for DIG meget
Bly
Barm
Kan du bruge det geddekid jeg drømte til dine forladte guder
Slettelak nej tak nå sjap jeg smelter jeg er storladen og gøgler med ært nå nå jeg skal ikke komme her og mænge mig med skavankkuldrede
Nej det er ikke så godt. Torden og lynild, men men men jeg nulrer en ad
Perverse mine knogler kan svøbes i guld hæ hælde på ælde til og man bliver grå af at sukke og sukke og smukke hey hvad dukker du op af? Af alt jeg ved ved jeg det bedst: at du er en kysser og sweet
Meet me with the big black træ og tro på to og ro i
Hjerne en fjern ogogogog gogogirl bange for alt i især nætter i især buske (hvor jeg gemmer, hvor jeg skjuler) åhåh alt det ækle jeg ejer kan tælles på
En hånd en
Diamant så smuk som
Rabarberben i havebukser jeg gider godt glinse af sved og glemme verden til evig tid en flid med muld og pirat og hvad ved jeg af enøjet erobring jeg tugter min tunge med bitre mandler jeg elsker at tro på postulater om guld for enden af regnbuen græsser dydige alfer og feberpanden jeg har jeg har jeg har som en lomme knap og nap og lige akkurat et ja til ja og jaja det skal jo nok
Ikke
Gå væk igen jeg ønsker mig smæk og blå mærker
Er pynt nok til at jeg er vildt lækker jeg slækker ikke på mine tunge øjenlåg de skal luges fri for vipper vel nok nok nu vel nok sagtens kan jeg stille stille mig an som soldat i et dameblødt skød hæææææ nå så 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar