fredag den 4. marts 2011

Udtalt talt ud og 26 kr. fattigere

UD
MATT
ELSE?

Mission accomplished: Else er så udmattet!

Af at være påååååååååååååååååååååååååååååååå!

Efter dobbeltjob i Dr-Byen 13-16:30, først en times interview om Hans Scherfig i fuldstændig mørklagt studie til program om Store danskere og så næsten-diskussion om kritik med Leonora i Deadline 2. sektion, midt i mellem havde jeg lige tyve minutter til for egne penge (hævet i en hæveautomat 200 meter væk fra cafeen, hvis maskine var i stykker) at købe chokoladekage og hyldeblomstsaft. Saftsuseme usselt! To flasker rødvin fik jeg for Kritikersalon i Århus, gratis fadøl får man for at læse op hos ØK, , hvilket er glimrende og fint,. for det er fattige venues og arrangører, men hos DR får man en lang, udmattet Else-næse, og det er sgu for dårligt og ufint.

Og min sminke blev airbrush-sprayet påååååååååååååååååååååååååååååå!

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. At det er der jeg er. Det er der jeg er.

    http://www.youtube.com/watch?v=xX4NH7yHFKI

    SvarSlet
  3. Dette indlæg er blevet tilføjet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. hello hello hello, husk lige - at tilrettelæggeren af Scherfig….. Store Danskere, mig, Anna Elisabeth Jessen - fik DR til at sende dig 6 flasker vin bagefter…… så godt ord igen - om det sure opstød! HOHO

    SvarSlet