lørdag den 8. januar 2011

Splintret rygsæk

Jeg spildte i går, som jeg spildte vinen i min rygsæk, da jeg gled på fortovet foran cykelhandleren og flasken (1 af 3) blev knust, hvilket jeg først opdagede, da jeg kom op i lejligheden, ergo har jeg uafvidende dryppet rødvin over fodgængerovergangen og på Codanhus' parkeringsplads og hen ad Vodroffsvej og gennem porten og op ad trappen - jeg spildte i går, som jeg spildte vinen i min rygsæk (gennemsivende Den Blå Port, Wittgenstein, Storm P, dagens Berlingske, bl.a.) og derfor.

1 kommentar:

  1. Det må have set gyserfilmgodt ud med det blodrøde spor, som jo følger folk, der pådutter andre en masse. Men det var da synd for dig, Balle-Lars, at du snublede, det er sgu nok straffen for at gå rundt med sådan en lorteavis i din forsvarsløse backpackerpose.

    SvarSlet