lørdag den 4. december 2010

Der mangler et i i imod

I min anmeldelse i WA af Cecilie Linds lille debutsamling Ulven åd min eyeliner glemte jeg et 'i' i det omstændelige forlagsnavn Organiseret vold begået imod den almindelige orden, hvilket katastrofalt betød, at jeg også stavede forlagets kontaktadresse (her er den rigtig nok) kontakt@ovbidat.dk forkert, hvilket potentielt kunne betyde op til 200.000 færre købere af bogen nemlig. I mellemtiden har forlaget fået en hjemmeside op, www.ovbidat.dk og forlagschef og håndbogsyer Rolf Sparre Johansson har fortalt mig, at indtil flere (men ikke helt 200.000 hårdt nok) af sig selv har fundet derhen og bestilt en bog, så mere fatalt var min fehler altså ikke. Men, men, men alle I andre skal også købe og læse Cecilies gævt gnistrende bog (lad mig omsider fremhæve Jakob Schweppenhäusers sirligt flotte omslag også), her er ganske gratis et af digtene:

Her høster psykologer anfald

klinisk frekventering af
tang på
bunden af havet
øjnes umuligheder med søheste
fodringsraten nedsættes dag for dag for
dag indikerer lyst til
mindre
vulgær fremtoning gavner
ingen taknemlighed
at
spore
i perlemordsmord

- I får også lige et link til Olga Ravns gode blog-interview med Cecilie her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar