lørdag den 23. oktober 2010

Smålig drøm om dobbelt antologisk nag

Jeg drømmer, at jeg er til en stor reception på Forfatterskolen for en antologi om samme (engang i 2012, må det være, når skolen fylder 25) med først og fremmest Basiliskredaktionsmedlemmer, alle i flere eksemplarer, for at fylde lokalerne ud, og René Jean Jensen i flest (og jo nok fordi jeg har dårlig samvittighed over, at hans digtsamling endnu ikke er anmeldt i WA), men al min opmærksomhed er fokuseret på, at ingen har tænkt på at invitere mig med i antologien, det er nøjagtigt ligesom dengang med Brøndums encyklopædi, tænker jeg bittert - og da jeg vågner, bliver jeg frygtelig sur på mig selv over, at jeg ikke bare satte mig ned i sofaen og begyndte at læse løs, med lidt held ville jeg være nået mindst 10 sider ind i Niels Franks dybt sladdervorne bidrag, som jeg kunne have refereret her i stedet for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar