tirsdag den 6. december 2011

Snylterlink!

Jeg fik det nye nummer af Ekko i dag, med 2 filmanmeldelser, Beast og The Descendants, og 1 dvd-anmeldelse, Cold Fish (amok japansk massemorder-idyl) signeret mig, men FANDEME om ikke redaktionen i Beast-anmeldelsen har tilføjet (og i sagens natur: formuleret) en henvisning til en film, som jeg ikke engang har set, langt ude og helt utilstedelig nørd-infiltration:

(...) og så køber Bruno en bog om partering og en stor kniv, og så går det helt galt på meget konkret og meget mystisk vis - [og så er det ikke længere mig, der skriver (eller ser eller tænker)] - ikke ulig den polske instruktør Andrzej Zulawaskis hysteriske psykodrama Possesion, som plakaten til Beast, nøgen kvinde med slange, direkte henviser til.

Det kan da godt være, at det ikke er ulig og der direkte henvises, men ikke i mit hoved og med min pen og under MIT NAVN, jeg har aldrig, og da slet ikke på WA, oplevet noget lignende og vil for fremtiden gerne være FRI (og helst cyklede jeg direkte hen til Hovedbanens kiosk med en sort tusch ...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar