torsdag den 26. maj 2011

Ib Michael har stjålet min cykelhjelm

Den hang på styret af min cykel, der i en uges tid - dumdristigt, I know - har stået parkeret i Pilestræde foran Gyldendal, og i dag, da jeg hentede cyklen, var hjelmen væk.

Ergo har Ib Michael stjålet min cykelhjelm.

For med ét slag at gør mig betydeligt mere sårbar overfor de slag, livet giver.

Men jeg har allerede købt en ny hjelm, matsort som den gamle, og den tager jeg på ud til Den Frie i aften; blottelsen var sekundkort.

2 kommentarer:

  1. Hvis der var en 'like'-knap til dette indlæg, så ville jeg klikke på den. Hov der er den: 'send kommentar'.

    Jeg trykker at jeg 'like'er'!

    Jakob E

    SvarSlet
  2. Men Ib Michael skal jo også passe godt på sit sølvbølgede hår, så en cykelhjelm er ham vel nok så meget velfortjent.

    SvarSlet