lørdag den 29. maj 2010

Om at blive og være myrdet

At blive myrdet (fiktivt tvangsindskrevet i rollen som købmanden i Venedig af den hævngerrige skuespiller Jens Zacho Boye - ved at et lispund trevlet "kød" af uvist materiale, fastgjort til min hvide t-shirt med sikkerhedsnåle, blev "skåret" ud min krop, alt imens jeg overstænkedes med teaterblod): Sært ekstatisk.

At være myrdet (smidt i en dynge bagerst på Store Scene, hvor jeg lå i mindst en halv time, overstænket med klistret, koldt teaterblod, mens mine tre kolleger, Adrian Hughes, Jacob Steen Olsen og Anne Middelboe, blev myrdet i hver deres Shakespeare-scene): Pinefuldt og klamt, men også dejligt uforpligtende (ud over forpligtelsen til ikke at røre sig ud af stedet).

1 kommentar:

  1. Det havde jeg aldrig troet om den ædle Prins Valentin!
    http://sondagsavisen.dk/multimedie/71369.jpg

    SvarSlet