fredag den 7. maj 2010

Hyttekuller, I want it now

Jeg holder ikke til disse værkfaktumchok: Først Pia Juuls Radioteateret, som ingen havde advaret mig om, ud af det blå kom det, poly-knitrende, og her til morgen skal jeg læse i Politiken, at Line Knutzon på Mungo Park har premiere på et nyt stykke, Birkehytten, i en træls lunken tre stjerners-anmeldelse ved Monna Dithmer, og det er da ingen måde! Men hver mavesur bemærkning fik mig kun til at glæde mig endnu mere, og da jeg nåede til slutningen, fik jeg helt ondt i maven af utålmodighed:

Men den grundfølelse forløses ikke ved, at Knutzon installerer en talende ånd i en vandkedel. Den hedder nok Jeff, og ikke Bent, men den har heller ikke noget bud på meningen med det hele.

Nej, heldigvis, og skidegodt, at intet forløses ved den talende ånd Jeff i vandkedlen, som jeg kan blive nødt til at møde ASAP! Der er få billetter tilbage til forestillingen i aften klokken 8, jeg spæner mod Allerød!

http://www.mungopark.dk/forestilling.asp?id=964

Ingen kommentarer:

Send en kommentar