tirsdag den 8. december 2020

Seriøs, akut, uudholdelig venten på ingen tid til at læse (eller blogge)

Det værste er jo alle de mennesker, herunder anmeldere (jeg har meldt mig inhabil, fordi Helle fotograferer himlen over Sorø hver gang jeg har fødselsdag), der allerede har læst eller lige nu læser BOB, som dengang min søn og jeg gik rundt foran boghandlen i Los Angeles fra midnat til klokken 2 og ventede på, at det blev vores tur til at få hvert vores eksemplar af den nye og allersidste Harry Potter og folk omkring os (mange iført troldmandskostumer)  gik og stod og sad og læste skamløst løs.

OG GLS MEDELER AT MIN PAKKE FRA GUTKIND FORVENTES AT "BLIVE LEVERET I LØBET AF DAGEN" OG NU ER KLOKKEN 14:21 OG HVORNÅR SLUTTER DAGEN? KLOKKEN 2 I NAT LIGESOM I LOS ANGELES? OM JEG MÅ SPØRGE!

OG JEG VED GODT AT DET FØRSTE RING BLIVER PAKKEN FRA TIGER MED KALENDERGAVER MEN HVORDAN IKKE TRO AT DET ER PAKKEN MED B O G E N ! ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar