torsdag den 24. maj 2012

Stormhjerne

Hjælp, mit hoved er blevet en Storm P.-maskine. Til Promenade-aften i LiteraturHaus i forgårs aftes skulle jeg virkelig tage mig sammen for ikke at kontrastere de luddovne (med et virkelig grimt ord, de insisterer på at bruge) promenister med myre- eller rettere flueflittige Storm og med malmrøst recitere TVANGSINSPIRERET MANIFEST (aftrykt i blogpost nedenfor). Ligesom jeg som koncept til den WALK AND TALK, jeg uhyggeligt nok (for mig selv) skal foretage på Louisana I OVERMORGEN, sgu da ikke, selvom jeg meget gerne vil, kan komme udenom: Hvad nu hvis ... man forestillede sig Louisiana som Storm P. Museet - og moderne kunst som Storm P.-tegninger, herunder ikke mindst -opfindelser - nu Storm P.-Museet ikke længere tror, det er Edvard Munch Museet, HVAD FANDEN SÅ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar