fredag den 10. februar 2012

Jernlår

Jeg har storidiotisk fået et såkaldt trælår ved at hamre benet ind i det korte jerngelænder, der går ned til ejendommens kælderlokaler, og som jeg må have gået forbi 10.000 gange mindst uden problemer, og jeg tror ikke engang, jeg fumlede med min mobil, jeg tror bare, jeg gik i mine egne tanker, som det hedder, for hvis tanker skal vi ellers gå i, vi kan måske gå MED andres tanker, men dem, vi går I, er vores egne tanker, AV FOR SATAN! råbte jeg meget højt, hvilket jeg syntes var lidt pinligt, voksen mand råber AV, og hvorfor hedder det et trælår? fordi låret så føles som et stykke træ? hvordan man så end ved, hvordan et stykke træ føles, eller fordi det føles, som er man blevet slået med et stykke træ, en gren eller et bræt eller et baseballbat, men her slog jeg mig mod jern, så jeg synes, et mere rigtigt og præcist ord ville være JERNLÅR, det føles som jern og som at at være blevet slået med jern, og AV FOR SATAN! siger jeg hele tiden, hvor gør det jernlår stadig gigaidiotisk ondt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar