fredag den 11. november 2011

Penalhusdebat

Jeg skal sgu da også - det er åbenbart en Moselov, sidste år handlede det om, hvad?, poesi på nettet!!?? - deltage i en paneldebat lørdag 16:30 om Nordiske Tidsskrifter på stand 415, ingen god grund til, at jeg har sagt ja til det, ud over at jeg siger ja til alt (ALT!), jeg bliver spurgt om som Hvedekornsredaktør, men det betyder selvfølgelig ikke, at det ikke kan blive en glimrende debat med Maskinfabrik-Kenn Andrè, Vagant-Audun og Glänta-Hedvig, selvom overskriften er "Kulturtidsskrift - hvad nu?". Hvad nu hvad andet end næste nummer og næste nummer igen? Et godt tidsskrift er det modsatte af en paneldebat: Nødvendighed i blomst, slidsomt gartnereret!

1 kommentar:

  1. Jeg anbefaler fölgende fotografi fra Roland Barthes "Af mig selv" - mener jeg - det som - i hvert fald på fransk har den skönne billedtekst: L'ennui de la table ronde...
    Men vi tropper op til debatten i morgen, det gör vi.

    SvarSlet