mandag den 14. november 2011

Jeg vil se Eddie være sjov i aften

Han har ikke været sjov i lange tider, Eddie Murphy, i hvert fald ikke i noget, jeg har turdet se, og der har ikke i lange tider været noget, jeg har turdet se (bortset fra Shrek-filmene, hvor han ikke kan ses, men kun høres), men engang var han sjov, engang var han så sjov,  engang var han den sjoveste af de sjove, stand-up-filmen Delirious er det allersjoveste, jeg ved i verden, og det ekstremt allersjoveste i Deliruous er cook out-dramatiseringen, og nu siger de, og jeg har besluttet, at det lyder troværdigt, at han er sjov i den nye kupkomedie Tower Heist, og den vil jeg se i aften med min søn, der lige har sagt tøvende ja, jeg vil se Eddie være sjov i aften, og jeg ved godt, at hvis han er sjov, er han ikke lige så lynende sjov som i klippet nedenfor, fra hans allerførste optræden i The Tonight Show som 21-årig i 1982, men hvis han bare er lidt sjov, akkurat sjov, lige præcis sjov, bliver jeg glad!

3 kommentarer:

  1. Han var lige netop rigtig sjov, Eddie, han havde bare alt for lidt tid og plads til at være det, især da han hang dér i bilen, hvor det i stedet var Matthew Broderick - Ferris Bueller! - der var sjov.

    SvarSlet