onsdag den 16. november 2011

10 gode (som i nogle af de bedste) bøger 2011, jeg burde have anmeldt

(optæller jeg nu, fordi det er blevet tid for prisnomineringer; en enkelt byttede/fravalgte jeg selv)

Lone Aburas: Den svære toer
Thomas Boberg: Hesteæderne II: Den store duel
Lars Frost: Skønvirke
Kirsten Hammann: Se på mig
Bo hr. Hansen: Død og status
Helle Helle: Dette burde skrives i nutid
Lone Hørslev: Sorg og camping
Jørgen Leth: Hvad er det nu det hedder?
Dy Plambeck: Gudfar
Susanne Staun: Hilsen fra Rexville

Kritisk justitsmord!

5 kommentarer:

  1. Når "Strange Days Indeed" at komme på sådan en liste?

    SvarSlet
  2. Altså forhåbentlig får jeg lov at anmelde den, men på Gyldendals presseservice-liste over kommende udgivelser frem til 15/12 (Rifs 80 års dag) figurerer den ikke, så mon ikke den først udkommer næste år?

    SvarSlet
  3. Nå ja, for ikke-indforståede, ny romanerinding af H.O. Jørgensen -

    SvarSlet