torsdag den 12. januar 2017

Jokumuhygge REAL LIFE

Jeg har prøver at glemme det, men det vil ikke lykkes: I mandags stod jeg i Magasins Bogafdeling og skulle have noget tid til at gå inden en aftale og bladrede i en antologi akavet betitlet Mit livs lærer (ikke at forveksle med antologien Min bedste lærer nemlig) og nærmere bestemt i Jokum Rohdes bidrag, for Jokum plejer ikke at bidrage til den slags automat-enquete-antologier og han skriver aldrig noget ligegyldigt (ikke 1 filmforslag (se blogpost nedenfor) fra ham de sidste 14 år (kun 1 fra Line Knutzon), han har vel for længst opgivet det drama), jeg læste kun plukvist, men til sidst i teksten skrev han, at HAN STOD I MAGASINS BOGAFDELING og derfra gik videre til rulletrappen VED FODEN AF HVILKEN HAN SÅ EN NETOP MYRDET UNG PIGE, som imidlertid fortonede sig, da han hypnotiseret transporteredes nedad (beklager at jeg ikke kan citere direkte, men jeg turde virkelig ikke købe bogen): heldigvis skulle jeg op til toppen, hvor jeg heldigvis havde den aftale og heldigvis havde den med dig, men GYS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar