Lavpunkt: Væk var min stambod med på stedet hjemmelavede æbleskiver (til fordel for "Kæmpe-klejnen"!?), og skiverne i det såkaldte Creperi havde ikke set en sydende pande, de røg direkte fra fryseren og ind i mikrobølgen og smagte kun lidt bedre end oppustede melboller
Højdepunkt: Tivoli-vagten, der råbte mig an med navns nævnelse, da jeg trist gumlende gummiet forlod Tivoli, for første gang i 20 år havde han købt en digtsamling, Viggo Madsens Jegløse digte!
Viser opslag med etiketten Tivoli-vagt. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Tivoli-vagt. Vis alle opslag
onsdag den 24. november 2010
Abonner på:
Opslag (Atom)
