Lavpunkt: Væk var min stambod med på stedet hjemmelavede æbleskiver (til fordel for "Kæmpe-klejnen"!?), og skiverne i det såkaldte Creperi havde ikke set en sydende pande, de røg direkte fra fryseren og ind i mikrobølgen og smagte kun lidt bedre end oppustede melboller
Højdepunkt: Tivoli-vagten, der råbte mig an med navns nævnelse, da jeg trist gumlende gummiet forlod Tivoli, for første gang i 20 år havde han købt en digtsamling, Viggo Madsens Jegløse digte!
Viser opslag med etiketten Jegløse digte. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Jegløse digte. Vis alle opslag
onsdag den 24. november 2010
Abonner på:
Opslag (Atom)
