søndag den 24. juli 2011

Ole fulgte med fra ko til ko

Et Morten Korch-klippeklistre-korværk (offer: De røde Heste)

komponeret og opført i fællesskab af hjemstavn/bekendelse/performance-værkstedet på sommerkurset Tag og Skriv på Testrup Højskole, juli 2011: Jakob, Sandra, Nanna, Mille, Caspar, Lise, Karen Maria, Agnete og Lars (der siger tak for en animeret og engageret uge!)

JEG VIL SE HESTENE FØR JEG TAGER HERFRA
Far elskede mig over alt i verden. Men han led meget for min skyld
Peter er også ved at blive helt tosset med de heste
JEG VIL SE HESTENE FØR JEG TAGER HERFRA
I hendes sidste tid blomstrede hendes hjerte med sjælden ynde og den dævlens Willer tog jo alle de bedste
Jeg tror ikke det er værd, vi taler om heste, det har De alligevel ingen forstand på
JEG VIL SE HESTENE FØR JEG TAGER HERFRA
Det vsulmede i Oles bryst - det var vidunderligt, at al denne skønhed virkelig tilhørte ham
Men den er stadig meget bange, hver gang den hører skridt, lytter den
JEG VIL SE HESTENE FØR JEG TAGER HERFRA
Den gamle brune er jo skabt næsten som en sofa
Jeg har længtes sådan efter se markerne
JEG VIL SE HESTENE FØR JEG TAGER HERFRA
JEG VIL SE HESTENE FØR JEG TAGER HERFRA
JEG VIL SE HESTENE FØR JEG TAGER HERFRA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar