mandag den 12. juli 2010

Solnoter 2: serien høfeber

serien høfeber

1
poetik: pollenskrift!
tekster du nyser af!

2
opfindelse - en græsslåmaskine,
til at klippe græspollen med

3
Læs Pollentiken!

4
pollentalt ud -

5
pollen gør pillen

6
mine øjne melder klør

7
jeg klør og klør til
kroppen siger klir

8
et nys der gør nas

9
snydt for snot?
ikke mig, min snut!

10
næsen fortsætter endeløst,
men er altid allerede stoppet

11
at klø en gane er
som at gø som hane

12
pollen er den naturlige tegnsætning:
satans upålidelig og (angst etc)provokerende

13
pillen mod pollen får fat i
højst hattepulden på pollen

14
klog af kløe bliver du aldrig,
altid klør du videre på,
dum som en dør, der banker
sig selv

15
jeg spiser
krabbekløer
mod høfeber:
de må sgu da ku'
klø den kløen,
de kløer

16
hellere asfaltspat
end høfeber

Ingen kommentarer:

Send en kommentar