Viser opslag med etiketten fladskærm. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten fladskærm. Vis alle opslag

lørdag den 27. november 2010

Indesneet rim

Hvorfor er vores nye
SONY-
fladskærm så gabende
SØVNIG,
når jeg tænder for den?