Hvorfor er vores nye
SONY-
fladskærm så gabende
SØVNIG,
når jeg tænder for den?
Viser opslag med etiketten fladskærm. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten fladskærm. Vis alle opslag
lørdag den 27. november 2010
Abonner på:
Opslag (Atom)
