Dette har jeg brugt hele dagen (og noget af natten) på!
Alle mulige linker til et indlæg, Lene Myong, der er ikke-hvid og adjunkt, har skrevet om Athena Farrokzhad/Yahya Hassan-debatten, hvor hun roser Athena for det, hun har sagt, og kritiserer mig, der er hvid, for at have sagt det, jeg har sagt, værende hvid. Det orker jeg ikke at svare på lige nu, hvis nogensinde, fordi jeg har svaret på det flere gange, og kun måske orker jeg svare på det senere - but who am I kidding? jeg kan sgu aldrig lade være med at svare på NOGET - men foreløbig har jeg bare som en fødselsdagshilsen til William S. Burroughs klippet i 5 afsnit fra Myongs tekst, CUT-UP'ET, det er også et slags svar:
I en sådan race
kan
det tænkes som en betydningsfuld kategori, at hun har skrevet en anmeldelse
højborge er karnevaler
(og tør jeg sige, hop, major, dans, major)
forstokkede kroppe og identiteter
skift dine stærke begreber ud
jeg må tænke og føle som Bukdahl
skyldig i dansk kontekst
citeres identiteten som udtryk
debatkunstsyn
(angiveligt eksempelvis måske endda farlige Information 29.1.14).
Den modstand, som taler foruroligende fra stærke investeringer i en artikel i Information
Modstanden er fremhævning af et tegn på identitet
alle
mulige andre forskelsskabende fundamentalister
Ifølge
Bukdahl er Hassan denne vigtigere rose
hvordan Hassan bør opleve og erfare er Farrokzhads identitet
Farrokhzad forholder sig hvidt
damen Farrokhzad
påkalder sig danske privilegier
For hvide mig er damens logik list
tankevækkende tankegang betydningsfuld
betydning
Farrokhzad er en sådan betegnelse
så
mange andre minoriteter består af
afvisninger
helt utrolig effektiv fundamentalist fun fun fun
Bukdahl hvid (hvid) ikke-hvid Farrokhzad
uvillige kategorier et tegn på dominerende selvforståelse
racen offentlighed debatten minoritet
samfund fortolket som Farrokhzad
hvem taler ikke ?
minoriteten på spil, racen i spring
handler ikke kun om omvendt omhandler omvendt
identitetsanmeldelse mistænkeliggørelsesidentitet
spørgsmålsposition lytteprivilegier
damekritik afvisningsisme
karnevalsfundamentalisme identitetsidentiteter identitetisme.
Resttekst:
kategori Farrokhzad møder i en , , deretimod. også forankret i selve spørgsmålet oM en som , l for, at
han ikke forstår ”at man fremhæver eller frem for begreber” s. gør sig , mens,
fordi han giver sig i kast med en s
opdeling i og ister . Ikke
fordi den siger noget om og , men fordi den peger på,
at den e itet kan have, forstå og se sig selv: , , bliver dt at først og fremmest og måske mere end , til at
har en talistisk t. Den , som
betegnelsen trækker med sig, er
Man forstår, at og andre der hende til dialog og. Noget er i Det er så
her, kke kan lade være med at tænke på de og hvilke i der er her. For , at det helt ind i at opretholde itetens
end at til af egne ? som blandt
andet at man netop behøver at tænke på sig selv som og hvad det indebærer af fordele et. et ikke der nta, men hvilke der. Mens dens mange er af aldrig vil blive et for tal, så viser på
vis, at det, når man en s.
sådan! dekonstruktion i form af klippe-kaos, ja!!
SvarSlet