- læg mærke til, hvordan h'et umærkeligt sniger sig ind i 'dal' til slut:
FREDERICIA -I aftes var 420 af Nordeas lokale kunder samlet til årsmøde i Messe C i Fredericia. Det
blev en aften, hvor deltagerne kunne glæde sig over en stor tilgang af
nye kunder i Fredericia-området, alene 78 siden årsskiftet. Filialdirektør Lars Bukdal mener at den store tilgang af nye kunder er udtryk for, at Nordea har konkurrencedygtige priser. Fra "mund til mund" Bankrådgiver
Jens Kongsgård fra Nordea i Fredericia får dagligt fire til fem
henvendelser fra potentielle nye kunder og den interesse har
filialdirketør Lars Bukdal en forklaring på: -Vi ved, at 63 pct. af
vores kunder har anbefalet os til andre, så derfor ved vi at vores
kundetilfredshed spreder sig " mund til mund". Gennemsigtighed -Jeg
tror imidlertid også, at gennemsigtigheden i vores fordelsprogram er afgørende for kundernes valg af os, og at princippet om " noget for
noget" er en bærende del af vores tilbudspakke til kunderne, sagde Lars
Bukdal.Nordea i Sydvestjylland, som
Fredericia hører under, præsterede sidste år et overskud på 130 mio. kr.
og det var ca. 45 mio. kr. mindre end årets før. Banken havde været
nødt til at afsætte et større beløb til tab og hensættelser. Telefonrådgivning I sin beretning kom Lars Bukdal også ind på det forhold, at kunderne i Nordea har en 24 timers telefonrådgivning til rådighed. -Alle
ugens dage og årets rundt kan man som kunde få fat i os og få den
nødvendige rådgivning, og det er en service som et stadigt stigende
antal kunder sætter pris på. Samtidig oplever vi en markant stigning i
antallet af kunderne, som brugers vores netbank og mobilbank, fortalte
Lars Bukdahl.
Et link:
SvarSlethttp://www.fredericiaavisen.dk/site/da/Avis/news/show/4291
"På billedet ses til højre en glad Torsten Leonhard og til venstre og midt for bankdirektør Lars Bukdal og formand for Nordea’s lokalråd Jørgen Weimar-Rasmussen."
Af særlig interesse:
SvarSletListen bagved.
Noget med "Center for Dumme ..."
(og et ord jeg ikke kan læse)
"Hvilket
krav
Der ER stille" ....
Og så noget mere undertegnede ikke kan tyde.
Kan nogen hjælpe?